Advantech wkracza w nową erę IoT dzięki realizacji strategii Co-Creation

36

Nowa strategia wzrostu firmy na rynku europejskim zakłada osiągnięcie przychodów na poziomie 350 mln euro do 2025 r.. Jej wdrażanie zbiegło się z obchodami 25 lat istnienia firmy w Europie. Nowy model współdziałania z partnerami z różnych branż pomoże tworzyć biznesowy ekosystem Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT). Kulminacyjnym punktem tych działań będzie międzynarodowy event „IoT Co-Creation Summit” zaplanowany na listopad 2018 r. w Chinach.

Advantech, lider w dziedzinie rozwiązań przemysłowych (symbol giełdowy: 2395), ogłosił swoją europejską strategię wkraczając w ten sposób w planowaną wcześniej, kolejną fazę rozwoju Internetu Rzeczy (IoT). Firma będzie dążyć do osiągnięcia przychodów w Europie na poziomie 350 mln euro do 2025 roku. Przyspieszy uruchamianie oddziałów w regionie, a nowy model współtworzenia realizowany przez firmę pomoże stworzyć jeszcze lepszy biznesowy ekosystem. Będzie on wspierał pozycję Advantech jako lidera w obszarze Industrial IoT (IIoT). Zwieńczeniem podjętych działań będzie unikalne wydarzenie jakim jest „IoT Co-Creation Summit” zaplanowane na 1-2 listopada 2018 r. w Suzhou (Chiny), gdzie wspólnie z partnerami Advantech zaprezentuje szczegóły nowej wizji, kolejnej fazy rozwoju p=Przemysłowego Internetu Rzeczy (IIoT).

“Poziom świadomości marki Advantech w sektorze IoT i Industry 4.0 znacząco wzrósł w Europie” – powiedział Hans-Peter Nüdling, wiceprezes Embedded IoT. “Firma otworzyła niedawno nowe Europejskie Centrum Obsługi w Eindhoven. Jest to pierwszy krok firmy w kierunku udowodnienia, że Advantech jest najbardziej wszechstronnych dostawcą rozwiązań IoT w Europie. “Rozbudowana centrala pełna inteligentnych rozwiązań (SmartOffice) obejmuje również magazyn i zakład produkcyjny. W całej Europie firma zatrudnia około 400 osób i ma silną pozycję rynkową w 10 krajach regionu w których posiada biura. W zeszłym roku otwarto także nowe biuro w Sztokholmie”.

„Klienci Advantech mogą korzystać z bardzo wysokich zdolności produkcyjnych naszej firmy” – wyjaśnia Jash Bansidhar, Dyrektor Europejskiego segmentu Industrial IoT “Dodatkowo nasza centrala na Tajwanie wspiera optymalizację regionalych oddziałów, rozwojem pracowników z wykorzystaniem czynników lokalnych jak pochodzenie czy kultura danego kraju. Wspólnie szukamy możliwości biznesowych. Zwiększona aktywność na europejskim rynku jest jednym z głównych celów firmy, pozwalającym aktywnie reagować na ostatnie zmiany w branży Przemysłu 4.0 na teranie Unii Europejskiej”.

Dzięki synergii pomiędzy centralą na Tajwanie a lokalnymi biurami w Europie, wszystkie linie produktowe są rozwijane i wspierane jednocześnie. Pozwala to zespołowi sprzedaży na roczny wzrost
(w okresie od 2014 r. do 2017) r. na poziomie 25%. W ciągu następnych trzech lat Advantech będzie dążył do zwiększenia możliwości operacyjnych w Wielkiej Brytanii, Francji, Niemczech, Włoszech i Holandii; planuje otworzenie oddziałów na europejskich rynkach wschodzących min. w celu zapewniania wsparcia technicznego; koncentracji na kluczowych branżach, takich jak: automatyzacja maszyn i fabryk, technologie dla rynku medycznego, transport i motoryzacja, a także skupi się na ekspansji w Niemczech, Wielkiej Brytanii oraz Holandii.

Szczegóły eventu “IoT Co-Creation Summit”:

Miejsce: Międzynarodowym Centrum Expo w Suzhou (Chiny)
Data: 1-2 listopada 2018 r.,

Strona: http://iotsummit.advantech.com/