RFID ma wiele zalet w porównaniu do kodów kreskowych – przede wszystkim działa na odległość, a chipy można estetycznie ukryć. Podobnie jak automatyzacja czy mobilność, RFID jest szeroką kategorią technologiczną. W przypadku małych i średnich firm, takich jak apteka, czy mały zakład produkcyjny technologia ta czeka jeszcze na upowszechnienie. Tutaj rodzi się szerszy potencjał na adaptację na mniejszą skalę niż w przypadku dużych przedsiębiorstw.
– Dalszy rozwój RFID jest niejako uzależniony od współpracy partnerów technologicznych z użytkownikami. To na barkach integratorów spoczywa odpowiedzialność za wdrożenie narzędzi, które rozwiązują konkretne wyzwania biznesowe. Dlatego firmy powinny uważnie dobierać partnerów, zgodnie z branżą. Jeśli kierujesz magazynem, to skorzystaj z doświadczenia dostawcy technologii zaznajomionego z Twoim biznesem – podsumowuje Jacek Żurowski.
RFID w Twojej firmie
Zajrzyj na stronę Zebra Technologies i dowiedz się, jakie technologie RFID możemy zaoferować Twojej firmie: ręczne czytniki i skanery, urządzenia stacjonarne czy anteny
Jeśli chcesz skontaktować się z Zebra Technologies, skorzystaj z infolinii albo wygodnego chatu na stronie: TUTAJ