Leroy-Somer udostępnia ofertę Express Availability dla Europy Północnej i Wschodniej otwierając centrum napędów w Dortmundzie w Niemczech

85

Wprowadzając w 2016 r. usługę Express Availability, firma Leroy-Somer zobowiązała się do zapewnienia dużej wydajności dostaw szerokiego asortymentu produktów na terenie Europy. Aby zapewnić lepszą obsługę i skrócić czasy dostaw do klientów z terenu Europy Północnej i Wschodniej, firma Leroy-Somer otworzyła centrum napędów na terenie swojego centrum serwisowego w Dortmundzie w Niemczech. Dzięki tej centralnej i dobrze wyposażonej lokalizacji, nowe centrum może z łatwością zapewnić szybkie dostawy klientom z Belgii, Holandii, Szwajcarii, Austrii, Skandynawii, Polski i oczywiście z całych Niemiec.

Centrum w Dortmundzie, stanowiące część programu Express Availability, utrzymuje stały zapas setek silników o mocy od 0,75 do 450 kW, a także przekładni dużej mocy, hamulców, napędów o zmiennej prędkości, części zapasowych oraz wielu opcji, dostępnych w czasie 24 godzin lub nawet krótszym. Specyficzne wymogi klientów mogą być realizowane dzięki szybkim adaptacjom oraz możliwościom konfiguracji w miejscu pracy (konkretne typy otworów i wałków, malowanie, łożyska itp.). Warsztaty w centrum napędów zostały wyposażone w wysokiej klasy sprzęt i narzędzia, spełniające najszerszy zakres wymagań technicznych, jeśli chodzi o naprawy i modyfikacje.

Platforma dostaw i usług jest zarządzana przez zespół ekspertów zorientowanych na potrzeby klienta, z którymi można się kontaktować całodobowo za pośrednictwem linii serwisowej odnośnie zamówień i zagadnień technicznych. Są to eksperci z długoletnim doświadczeniem w zakresie silników i przekładni, oferujący najwyższej klasy know-how i prowadzący prace zgodnie z procedurami mającymi zapewnić najwyższą jakość usług. Przed wysyłką 100% produktów jest poddawanych kontroli jakości, aby zagwarantować najwyższy poziom satysfakcji klienta.

Nowe centrum w Dortmundzie ma na celu minimalizować przestoje w instalacjach klientów oraz eliminować problemy związane z brakiem zapasów magazynowych. Daje dodatkową pomoc w zwiększeniu wydajności usługi Express Availability oraz oferuje najlepsze rozwiązania w sytuacjach awaryjnych klientom z Europy Północnej i Wschodniej.

Źródło: NIDEC