SATO wprowadza zaawansowaną technologicznie drukarkę etykiet z ekranem dotykowym, która zwiększa wydajność pracy w erze IoT

34

SATO wprowadza zaawansowaną technologicznie drukarkę etykiet z ekranem dotykowym, która zwiększa wydajność pracy w erze IoT

Łączność z wybranymi sieciami i urządzeniami, aby szybko drukować z dowolnego miejsca

SATO, wiodący globalny dostawca rozwiązań w dziedzinie automatycznej identyfikacji, zaangażowany w poprawę wydajności pracy i optymalizację procesów, wprowadził na rynek urządzenie FX3-LX – drukarkę etykiet z ekranem dotykowym, połączoną za pośrednictwem internetu, którą można obsługiwać bez użycia komputera. Została zaprojektowana z myślą o potrzebach restauracji, sklepów, placówek służby zdrowia, zakładów produkcyjnych i logistyki.

Splash-proof

Z badań wynika, że starsze wersje sprzętu i przestarzała technologia mogą mieć istotny wpływ na wydajność i konkurencyjność pracownika, utrudniając pracę zespołową. Ponadto firmy ściśle współpracujące ze sobą mają znacznie większe szanse na osiągnięcie wysokiej pozycji rynkowej w porównaniu z firmami działającymi na rynku samodzielnie (57% względem 27%)1.

Aby sprostać tym problemom, firma SATO opracowała 3-calową drukarkę etykiet FX3-LX, wyróżniającą się intuicyjnym interfejsem i zaawansowanymi możliwościami personalizacji, przeznaczoną dla firm o rosnącej świadomości technologicznej i oczekujących łatwości w obsłudze. Obsługa firmowej platformy drukowania etykiet SATO Application Enabled Printing (AEP) zapewnia integrację drukarki z różnymi środowiskami pracy za pośrednictwem aplikacji z intuicyjnym interfejsem znanym z urządzeń mobilnych.

Niezawodne, przenośne urządzenie o niewielkich rozmiarach do drukowania etykiet w dowolnym miejscu zakładu pracy. Dzięki wielojęzycznemu wyświetlaczowi, 7-calowemu kolorowemu ekranowi dotykowemu TFT oraz możliwości ładowania oryginalnych filmów szkoleniowych, urządzenie daje operatorowi wgląd w procedury operacyjne, dzięki czemu szkolenie staje się praktycznie niepotrzebne.

FX3-LX obsługuje również usługę serwisową “w Chmurze” SOS (SATO Online Services), umożliwiającą identyfikację problemów zanim spowodują one przestój, wizualizację statusu drukarki oraz zarządzanie zasobami. Ta dodatkowa usługa pomaga zapewnić stabilne działanie.

Screen Shot 2018-10-01 at 13.57.46

„Mamy zaszczyt wprowadzić na rynek najbardziej zaawansowaną technologicznie drukarkę FX3-LX” – mówi dyrektor ds. planowania produktów, Noriyasu Yamada – „mając na uwadze coraz bardziej złożone problemy technologiczne użytkowników, zarówno prywatnie jak i w miejscu pracy, opracowaliśmy łatwą w obsłudze drukarkę etykiet nowej generacji, dającą operatorom dużą niezależność dzięki prostym aktualizacjom bazy danych. Planujemy kontynuować ciągłe podnoszenie wartości klienta i poprawę wydajności, wprowadzając nowe rozwiązania IoT”.

Yamada dodaje – „Pracując nad FX3-LX, staraliśmy się zrozumieć, w jaki sposób możemy poprawić wydajność pracy i zoptymalizować operacje wykonywane przez użytkowników. W efekcie powstało uniwersalne urządzenie ułatwiające integrację międzysektorową, pozwalające klientom SATO usprawnić koszty wynikające z prawa własności (TCO)”.

Urządzenie FX3-LX otrzymało prestiżową nagrodę Red Dot Design Award 2017 za minimalistyczną konstrukcję i praktyczność.

Więcej informacji o FX3-LX jest dostępnych na stronie: http://www.satoeurope.com/pl/produkty/drukarki/drukarki-samodzielna/fx3-series.aspx

Badanie nastrojów pracowników przeprowadzone przez Harvard Business Review Analytic Services – The Connected Workforce: (współpracująca kadra pracownicza) Maximizing Productivity, Creativity, and Profitability (maksymalizacja wydajności, kreatywności i rentowności) (2018)

Źródło: SATO