Podczas targów CeMAT 2016 odbyła się premiera nowego rozwiązania STILL stworzonego z myślą o usprawnieniu zarządzania flotą. NeXXt fleet pozwala zintegrować informacje rozproszone dotychczas po wielu bazach danych i analizować je w oparciu o nowoczesne metody graficznej prezentacji.
Aplikację internetową STILL neXXt fleet zaprojektowano, by zoptymalizować zarządzanie flotą i wyznaczyć nowe standardy w obszarach przyjazności użytkownikom, dostępności danych o wózkach i przejrzystości ich wizualizacji. Najistotniejszą przewagą konkurencyjną rozwiązania jest integracja informacji pochodzących z wielu źródeł – zarówno z oprogramowania SAP, jak i bezpośrednio z elektronicznych systemów zainstalowanych w poszczególnych wózkach widłowych. Przegląd i analiza całości danych na temat pojazdów transportu wewnętrznego – również pochodzących od innych dostawców – odbywa się w ramach jednej platformy. Opcjonalnie, użytkownikowi wysyłane są powiadomienia informujące o przekroczeniu określonych kosztów bądź zakładanych terminów. NeXXt fleet ma dawać możliwości większe niż STILLReport oraz STILL FleetManager – tak, by w niedalekiej przyszłości płynnie je zastąpić.
Z aplikacji można korzystać przy pomocy każdego urządzenia z dostępem Internetu -smartfonów, tabletów, komputerów stacjonarnych i notebooków. Do opracowania i prezentacji danych wykorzystywana jest technologia SAP HANA (SAP High-Performance Analytic Appliance). Informacje z wózków są szyfrowane i przesyłane na serwery w oparciu o sieci komórkowe, a ich bezpieczeństwo gwarantują nowoczesne systemy IT.
Dostęp do neXXt fleet i aplikacji „Przegląd floty”, zbierającej podstawowe informacje, w tym: typ, rok produkcji, właściciela, numer seryjny, przynależność do floty i lokalizację wózka, jest bezpłatny dla wszystkich klientów firmy STILL. Korzystanie z modułów dodatkowych rozlicza się w formie miesięcznego, kwartalnego bądź rocznego abonamentu – zawsze po 30-dniowym, darmowym okresie próbnym. Na osiem dodatkowych programów składają się:
• „Raportowanie kosztów” – szczegółowy przegląd kosztów finansowania i serwisowania, ich zestawienie w arkuszach kalkulacyjnych oraz elektroniczne wersje wszystkich związanych z wózkami faktur;
• „Utrzymanie Ruchu” – daty przeglądów i testów, z automatycznym informowaniem o zbliżających się terminach;
• „Eksploatacja Floty” – analiza przesyłanych przez wózki danych na temat przemieszczeń poziomych i pionowych oraz ich porównania pomiędzy pojazdami;
• „Godziny Robocze” – wgląd w bieżące i archiwalne zestawienia roboczogodzin, umożliwiające optymalizację odstępów pomiędzy przeglądami;
• „Monitoring KPI” – wizualna prezentacja kluczowych wskaźników wydajności, pozwalająca na porównywania osiągów pomiędzy lokacjami;
• „Analiza Życia Wózka” – moduł analizujący związki pomiędzy kolizjami a koniecznością serwisowania;
• „Dane +” – szczegółowe dane na temat wózków, uwzględniające źródła kosztów własnych, systemy zmianowe czy wyposażenie dodatkowe;
• „Raporty Serwisowe +” – aplikacja pozwalająca na uwzględnienie zewnętrznych kosztów serwisowania, gromadzenie i wydruk związanych z nimi dokumentów.
Kolejne moduły będą dodawane do systemu neXXt fleet w pierwszym kwartale 2017 roku.
źródło: More&More Marketing