Globalna migracja klientów Infor do chmury stale nabiera rozpędu Wzrost korzystania z chmury przyczynia się do 112% wzrostu SaaS w skali globalnej

166

Firma Infor poinformowała o światowym sukcesie jej rozwiązań CloudSuite, umożliwiających klientom szybsze realizowanie zysków i zwiększanie elastyczności, niezawodności i konkurencyjności ich działalności. Specjalizowane aplikacje branżowe opracowane dla takich sektorów jak produkcja, służba zdrowia, dystrybucja, sektor publiczny, handel detaliczny i hotelarstwo przyczyniły się do tego, że obecnie Infor ma ponad 14000 klientów w swojej chmurze Infor Cloud. Ostatnio dołączyły do nich firmy Burton Snowboards, Hrabstwo Frederick (Maryland), Midwest Wheel Companies,Cloetta, Saarioineni Auckland Transport.

Infor koncentruje się na zapewnianiu kompleksowej funkcjonalności w chmurze obliczeniowej; liczba klientów migrujących z rozwiązań lokalnych do chmurowych w okresie od maja do czerwca wzrosła o ponad 200 procent, zaś wartość roczna kontraktów zamówionych w tym okresie wzrosła o 112 procent.

Celem Infor jest zapewnianie niezrównanych możliwości w chmurze typu multi-tenant oraz najlepszych funkcjonalności w obszarze zarządzania danymi i ich analizowania poprzez Infor Data Lake iInfor Birst. Dodatkowo doświadczony zespół ds. usług profesjonalnych Infor w połączeniu z rozbudowaną siecią partnerów jest w stanie bardzo szybko przenosić klientów do trybu online, bez znaczących zakłóceń dla ich działalności.

 

W ciągu ostatnich 12 miesięcy Infor wprowadził ważne aktualizacje produktów specjalizowanych branżowo, których zadaniem jest wspomaganie klientów w lepszym zarządzaniu najważniejszymi zasobami: ludźmi, aktywami materialnymi i łańcuchami dostaw. Aktualizacje obejmują nowe możliwości w rozwiązaniach zarządzania kapitałem ludzkim (Human Capital Management – HCM), zasobami przedsiębiorstw (Enterprise Asset Management – EAM) i łańcuchem dostaw (Supply Chain Management – SCM).

Firma Midwest WheelCompanies, jeden z największych dystrybutorów części do ciężarówek w środkowowschodnich USA wykorzystuje Infor CloudSuite Distributioni analitykę Infor Birst do wspomagania zarządzania zapasami w swoich sześciu magazynach, realizacji złożonych toków pracy i alertowania oraz do prowadzenia coraz szerzej działalności przez sieć.Dzięki rozwiązaniom chmurowym klasy Infor multi-tenant, w tym Infor OS (Operating Service), firma usprawniła obsługę klientów, osiągając aż 15-procentowąpoprawę obsługi bezzwłocznej.

Jeżeli ktoś nie wprowadza innowacji w zakresie poprawiania poziomu obsługi, zostanie wyprzedzony przez innych. I takie podejście stosujemy do wszystkiego –mówiSteve McEnany, wiceprezes ds. marketingu i technologii firmy Midwest Wheel. –To, że już nie musimy chaotycznie wszędzie gasić pożarów, miało ogromny wpływ na naszą produktywność.

Cloetta, czołowa firma cukiernicza w północnej Europie niedawno wybrała rozwiązanie InforCloudSuite Food &Beverage,by wesprzeć swoją transformację cyfrową i wprowadzać innowacje w całej swojej działalności. Kluczowa dla tej decyzji była architektura chmurowa multi-tenant Infor oraz rozbudowana funkcjonalność branżowa rozwiązania, która, w przypadku firmy Cloetta, może być pomocna w obszarach takich jak kontrola jakości, zarządzanie recepturami i identyfikowalność produkcji.

Chcąc zaspokajać potrzeby naszego rynku musimy być bezwzględnie elastyczni,aby szybko reagować na trendy, zyskiwać na nowych możliwościach i maksymalizować sprzedaż. Z zainteresowaniem patrzymy na naszą podróż w przyszłość z firmą Infor, mając poczucie bezpieczeństwa dzięki świadomości, że dysponujemy najlepszymi w branży możliwościami, które mogą nam pomóc w zwiększaniu udziałów w rynkach w głównych obszarach i podsektorach naszej działalności – mówi Per Svensson, dyrektor ds. informatyki firmy Cloetta.

Regionalny Zarząd Transportu w Nowej Zelandii, Auckland Transport,scentralizował zarządzanie aktywami w chmurze z wykorzystaniem Infor EAM.

Skupiamy się na zasadniczej działalności i nie będziemy budowali potężnego oprogramowania ani płacili wyśrubowanych opłat za utrzymanie i modernizację [kupnego]. Szukaliśmy rozwiązań klasy SaaS gotowych do wdrożenia i łatwych w utrzymaniu. Znaleźliśmy strategicznego partnera w firmie Infor – mówi Roger Jones, członek zarządu Auckland Transport ds. technologii w biznesie.

Ten wieloletni projekt SaaS może wspomóc optymalizację wartych miliardy dolarów aktywów Auckland Transport, w skali całej organizacji, umożliwiając poprawienie decyzyjności, zwiększanie optymalizacji działalności i zadowolenia klientów. Pierwszy etap obejmujący prewencyjną konserwację mostów, w ramach transformacji naszego systemu gospodarki mostami, został już uruchomiony, terminowo i zgodnie z budżetem, co było niemałym osiągnięciem w czasach pandemii. Elastyczne wprowadzanie wdrożeń na odległość było osiągalne wyłącznie dzięki zaangażowaniu i dogłębnej wiedzy branżowej zespołu Infor, któremu ufamy i z którym nam się dobrze współpracuje.

Rozwiązania chmurowe Infor wspomagają innowacyjność klientów w niepewnych czasach

Rozwiązania chmurowe Infor projektowano pod kątem wchodzenia na nowe poziomy użyteczności, możliwości współpracy i wglądu w informacje. Klienci na całym świecie mogą korzystać z błyskawicznej skalowalności pozwalającej uwzględniać rozwój firm i akwizycje oraz wielowalutowość finansów z potężną analityką na poziomie regionów i rynków.Dla wielu firm krytycznym dla sukcesu elementem w obecnych, niepewnych gospodarczo czasach była innowacyjność i możliwość dostosowywania skali rozwiązań. Zapewniają to technologie chmurowe pozwalające szybko wprowadzać rozwiązania gwarantujące utrzymanie ciągłości działalności i możliwość zmiany sposobów pracy.

Leżące nieopodal Waszyngtonu i Baltimore Hrabstwo Frederick w stanie Maryland w Stanach Zjednoczonych odczuwało coraz większą potrzebę odejścia od papierowego obiegu dokumentów w procedurach administracyjnych.