Webinary Autodesk: efektywność procesowa PLM i łączenie systemów PDM i PLM w chmurze

675

Zarządzaj zmianą i przepływem informacji. Połącz dane, ludzi i procesy. Zapisz się na webinary Autodesk. 20 września i 13 października Autodesk zaprasza na bezpłatne webinary na temat zarządzania cyklem życia produktu i danymi produktów. Eksperci opowiedzą jak przejąć kontrolę nad zmianami dzięki narzędziu Fusion 360 Manage, a także jak usprawnić współpracę, zwiększyć elastyczność rozwoju produktu oraz elastyczność współpracy z łańcuchem dostaw dzięki połączeniu systemu PLM i PDM.

Efektywność procesowa PLM

Skuteczne zarządzanie zmianami ma kluczowe znaczenie dla dostarczania produktów i projektów na czas, w odpowiedniej jakości i w ramach budżetu. Zarządzanie zmianą dotyczy nie tylko działu konstrukcyjnego i produkcji, ale także innych udziałowców procesu, takich jak dostawcy, usługi itp.

Podczas webinaru Autodesk zostanie zaprezentowane w jaki sposób Fusion 360 Manage może pomóc przejąć kontrolę nad zmianami, oferując środowisko współpracy, w którym zmiany produktów są w pełni zdefiniowane, sprawdzane, zatwierdzane i wdrażane.

Agenda webinaru 20 września:

  • dlaczego zarządzanie zmianą jest tak ważne?
  • zarządzanie zmianą w Fusion 360 Manage
  • rozszerzenie procesu zarządzania zmianą o systemy do zarządzania dokumentacją
  • obsługa innych procesów w Fusion 360 Manage

PDM i PLM w chmurze

Obecnie firmy produkcyjne potrzebują rozwiązania, które łączy systemy PDM z PLM. Takie połączenie usprawnia współpracę, zwiększa elastyczność rozwoju produktu oraz elastyczność współpracy z łańcuchem dostaw. Usprawnienie procesów biznesowych ogranicza działania o niskiej wartości dodanej oraz redukuje ilość błędów w produktach, co przekłada się na skrócenie czasu wprowadzania produktu na rynek. Autodesk teraz łączy Fusion 360 Manage i Upchain. Połączenie tych dwóch linii produktów umożliwia większej liczbie klientów dostęp do dodatkowych funkcji wspomagających ich w pracy.

Podczas webinaru 13 października eksperci omówią, w jaki sposób możesz:

  • zmniejszyć zakłócenia biznesowe, poprawiając elastyczność łańcucha dostaw,
  • wspierać szybsze i lepsze decyzje, promując wczesną współpracę w chmurze,
  • poprawić produktywność zespołu dzięki dostępowi do centralnego źródła informacji niezależnie od używanego systemu CAD.

Webinary poprowadzą eksperci Autodesk: Przemysław Sokołowski i Katarzyna Ozon.

  1. Efektywność procesowa PLM – Zarządzanie zmianą i przepływem informacji

Data: 20 września 2022, godzina: 10.00

  1. PDM i PLM w chmurze, czyli Upchain i Fusion 360 Manage

Data: 13 października 2022, godzina: 10.00

Rejestracja na webinary: https://boards.autodesk.com/plmwebinars/webinara-w-2022-roku-zapisz-si%C4%99-teraz

AUTODESK Sp. z o.o.
ul. Wołoska 9
02-583 Warszawa
Polska
Tel.: 22 376 66 00
Email: infoline.poland@autodesk.com
http://www.autodesk.pl

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Proszę wpisać swój komentarz!
Proszę podać swoje imię tutaj